
Vi har kortere saksbehandlingstid sammenlignet med tidligere år
Vi er glade for at det totale antallet klagesaker blir redusert for hver måned. Hittil i år vi behandlet nesten 500 flere saker enn vi har mottatt.
Vi er glade for at det totale antallet klagesaker blir redusert for hver måned. Hittil i år vi behandlet nesten 500 flere saker enn vi har mottatt.
Frå og med 1. juli 2023 trer fleire lovendringar i kraft som får følgjer for sakshandsaminga vår. Klagesaker som er sendt før 1. juli vert handsama etter gamalt regelverk.
Det er ikkje rettsleg årsakssamanheng mellom fars psykiske skade og behandlingssvikten som førte til sjølvmordet til dottera.
Nasjonalt klageorgan for helsetenesta har to lærlingar i service- og administrasjonsfag. Hedda er den første som består fagprøva hos oss.
I perioden 1. juni–15. august er sentralbordet vårt ope på kvardagar kl. 12.00–14.00.
Den siste målinga av nettsidene våre syner at me var oppe i nesten 30 prosent nynorsk i 2022.
Sivilombodet ber Apotekklagenemnda om å vurdera klage på vedtak om åtvaring på nytt.
I siste utgåve av tidsskriftet til Norsk gynekologisk foreining, Gynekologen, skriv advokat Therese Skodvin i Nasjonalt klageorgan for helsetenesta om ein dom som kan få innverknad på korleis ein skriv journal ved fødslar.
I årsrapporten kan du lese om aktivitetane og resultata våre frå 2022.
Høgsterett kom til at det i denne konkrete saka ikkje var grunnlag for å gjera frådrag i erstatninga etter «kan-fradragsregelen».
8. mars innfører me den nasjonale fellesløysinga eFormidling for å senda ut dokument digitalt til verksemder.
Dei aller fleste som sender krav til Helfo bruker refusjonsordninga rett. Nokon gjer likevel feil, medvite eller umedvite. Viss dei som medvite utnyttar systemet ikkje blir stoppa, kan mykje av midla til fellesskapen gå tapt.