
– Vi ønsker at pasientene skal føle seg hørt
Maria er prosedyreadvokat på rettssaksavdelingen. Hun mener det som kjennetegner Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten best, er et sterkt engasjement for det vi jobber med.
Her fortel nokre av våre omlag 180 tilsette om korleis det er å jobbe hos oss.
Maria er prosedyreadvokat på rettssaksavdelingen. Hun mener det som kjennetegner Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten best, er et sterkt engasjement for det vi jobber med.
Mari er juridisk seniorrådgiver hos Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten. Hun synes det beste med jobben er kollegene sine og muligheten til å jobbe med ulike saksområder.
Hedda er lærling på Service- og dokumentsenteret. Hun syntes det er motiverende å få innblikk i ulike arbeidsfelt hver dag på jobb.
Eirik er rådgjevar på Service- og dokumentsenteret og kan hjelpe med det meste.
Jane liker at det er enkelt å dele sine erfaringer med andre ansatte. Hun synes det er spennende å jobbe her fordi hun alltid utvikler seg.
Frederick er juridisk rådgjevar på helserettsavdelinga. Han meiner gode kollegaer og dei interessante arbeidsoppgåvene er noko av det beste med jobben hans.
Korleis er det å vere ny i Nasjonalt klageorgan for helsetenesta? Kathrine fortel om korleis det var for ho.
Karina kjenner på eit stort ansvar og ei glede over å jobbe med eit spennande fagområde.