
– Vi er gode til å lære av hverandre
Jane liker at det er enkelt å dele sine erfaringer med andre ansatte. Hun synes det er spennende å jobbe her fordi hun alltid utvikler seg.
Jane liker at det er enkelt å dele sine erfaringer med andre ansatte. Hun synes det er spennende å jobbe her fordi hun alltid utvikler seg.
Denne uken besøkte Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten og Norsk pasientskadeerstatning helse- og omsorgskomiteen på Stortinget.
I 2021 handsama Nasjonalt klageorgan for helsetenesta 4841 klagesaker. Aldri før har vi handsama så mange saker på eitt år! I årsrapporten kan du lese meir om resultata våre frå 2021.
Vi inviterer jusstudentar til pizzakveld torsdag 28. april kl. 15.00.
No kan pasientane ha rett på erstatning, viss dei ikkje har fått informasjon om at parkinson-legemiddel kan føra til at dei mistar impulskontrollen.
2021 var vårt beste år til no. Vi behandla langt fleire saker enn vi fekk inn og har aldri før behandla så mange.
Frederick er juridisk rådgiver på helserettsavdelingen. Han mener gode kollegaer og de interessante arbeidsoppgavene er noe av det beste med jobben hans.
Korleis er det å vere ny i Nasjonalt klageorgan for helsetenesta? Kathrine fortel om korleis det var for ho.
Helse- og omsorgsdepartementet foreslår å endre helsepersonellova. Vi har gitt vårt høyringssvar.
Justis- og beredskapsdepartementet har sendt forslaget om ei ny forskrift på høyring. Vi har gitt vårt høyringssvar.
Advokat Tor Teige i rettssaksavdelingen vår har skrevet en artikkel om informasjonsansvar og adekvans i lys av HR-2020-1332-A. Artikkelen er publisert i siste nummer av Tidsskrift for erstatningsrett, forsikringsrett og trygderett.
Frå og med 1. januar skal alle eksterne sakkunnige sende honorarkrav via DFØ sine system.