– Det er viktig at tekstene er utformet med et tydelig og klart språk
Vi har snakket med Kathrine, som er saksbehandler og en del av standardtekstgruppen for pasientskadesaker.
Vi har snakket med Kathrine, som er saksbehandler og en del av standardtekstgruppen for pasientskadesaker.
Høyringa frå Helse- og omsorgsdepartementet omhandlar autorisasjon, lisens og spesialistgodkjenning for helsepersonell med yrkeskvalifikasjonar frå Storbritannia.
Me har nokre merknader til høyringsforslaget, mellom anna vil me ha hjelp frå medisinsk ekspertise når me handsamar klagesakene.
Nasjonalt klageorgan for helsetenesta har sendt inn eit høyringssvar med kommentarar til rapporten.
Nasjonalt klageorgan for helsetenesta har sendt inn eit høyringssvar med nokre kommentarar til forslaget.
For å greia ut klagesakene grundig, treng me uavhengige helsefaglege spesialistar frå ulike fagområde til å vurdera medisinske spørsmål og helsefaglege utdanningar.
Digitaliseringsdirektoratet har sett på omfanget av ulest post frå oss til verksemder i Altinn. Kartlegginga syner at det er 165 verksemder som ikkje har opna til saman 511 sendingar.
Vi støttar forslaget frå Helse- og omsorgsdepartementet, med nokre merknadar.
Vi er glade for at det totale antallet klagesaker blir redusert for hver måned. Hittil i år vi behandlet nesten 500 flere saker enn vi har mottatt.
Frå og med 1. juli 2023 trer fleire lovendringar i kraft som får følgjer for sakshandsaminga vår. Klagesaker som er sendt før 1. juli vert handsama etter gamalt regelverk.
Det er ikkje rettsleg årsakssamanheng mellom fars psykiske skade og behandlingssvikten som førte til sjølvmordet til dottera.
Nasjonalt klageorgan for helsetenesta har to lærlingar i service- og administrasjonsfag. Hedda er den første som består fagprøva hos oss.