Apotekklagenemnda
Apotekklagenemnda kan behandle klager på vedtak etter kapittel 3–9 i apoteklova.
Klagesakene gjeld til dømes:
- klage på avslag om konsesjon til drift av apotek
- klage på avslag om drift av filialapotek
- klage på vedtak om åtvaring (advarsel) til apotekkonsesjonær eller apotekar ved mangelfull eller uforsvarleg drift
Klager på vedtak må sendast til Direktoratet for medisinske produkter innan tre veker etter at du mottok vedtaket. Viss dei opprettheld vedtaket sitt, blir klagesaka sendt til Apotekklagenemndas sekretariat i Nasjonalt klageorgan for helsetenesta for ny juridisk vurdering. Sekretariatet greier ut og førebur saka for nemnda.
Frå og med 1. juli 2023 kan nemndleiar delegere myndigheit til sekretariatet. Det betyr at sekretariatet kan fatte vedtak på vegne av nemnda i enkelte saker.
Vedtak frå Apotekklagenemnda er endelege, men kan leggjast fram for domstolane.
Informasjon om korleis vi behandlar klager på vedtak etter apoteklova:
- Åtvaring (advarsel) til apotekkonsesjonær eller apotekar
- Drift av filialapotek
- Konsesjon til drift av apotek
Når er neste nemndmøte?
Apotekklagenemnda har møte ved behov, i samband med møte i Statens helsepersonellnemnd.
Medlemmer av Apotekklagenemnda
Apotekklagenemnda er ei uavhengig nemnd med sju medlemmer. Medlemmene er dei same som i Statens helsepersonellnemnd, bortsett frå at to av medlemmene med helsefagleg kompetanse blir bytte ut med to som har farmasøytisk kompetanse. Det er Helse- og omsorgsdepartementet som utnemner nemndmedlemmene.
Medlemmer med farmasøytfagleg kompetanse til Apotekklagenemnda er:
Faste medlemmer
- farmasøyt I: provisorfarmasøyt Tonje Krogstad, Nesoddtangen
- farmasøyt II: apotekar Øyvind Haagensen, Kvaløya
Varamedlemmer
- for farmasøyt I: apotekar Tor Erik Torbergsen, Harstad
- for farmasøyt II: apotekar Stein Lorentzen-Lund, Oslo
Sjå Statens helsepersonellnemnd for fullstendig liste over nemndmedlemmer
Funksjonsperioden til nemnda er frå 15. august 2022 til 15. august 2025.